Gedung Buku Online Terbesar Malaysia

 

Monday
Dec 18th
Novel UmumarrowAnaasa PublicationarrowAP Cinta Hatiku Encik Naga

AP Cinta Hatiku Encik Naga


AP Cinta Hatiku Encik Naga
Click here to enlarge
RM 18.90
Harga Biasa: RM 27.00
Pengurangan Harga: 30.00%
PDF Save page as PDF
Print Print this page
E-mail Email to a Friend

Product SKU: 978-967-12892-5-9


Product: AP Cinta Hatiku Encik Naga

Tajuk : Cinta Hatiku Encik Naga
Pengarang : Adah Firaisaa
Penerbit : Anaasa Publication
ISBN : 978-967-12892-5-9
Status Stok : ADA

Walau liku hidupnya tak seindah orang lain, namun Marha Karmila masih mampu tersenyum dan ceria. Segala kisah duka dulu cuba dilupakan dan disimpan kemas, jauh di sudut hati. Namun, hanya kerana seorang lelaki yang digelar naga, hidupnya berubah serta merta.

“Apa?? Awak kata saya bagi awak bala?? Eh, hello, saya dah minta maaf baik-baik. Suka suki awak cakap saya macam ni ye? Dah lah muka merah macam naga. Sedap mulut je cakap kita bawa bala”~ Marha
“Kau ambik baju ni, basuh! Jangan basuh guna mesin., rosak nanti! And tolong pulangkan secepat yang mungkin. Terima kasih!”~ Harraz

Persengketaan yang terjadi membawa Marha masuk ke dalam keluarga Harraz. Namun kerana satu kejadian, kudup-kudup kasih antara mereka mula berkembang.

“Aku tak ada alasan. Yang pasti kau tak boleh. Aku tak layak untuk kau!”~ Marha
“Marha, aku tahu maksud kau, segalanya. Aku tak kisah. Semua tu bukan salah kau, bukan kau yang minta. Marha Karmila, izinkan aku melindungi kau.” ~ Harraz

Setelah beberapa bulan bahagia menjalani hubungan sebagai suami isteri, sekali peristiwa aneh menjelma dalam hidup mereka. Sedang Harraz dan Marha dalam keadaan terumbang ambing, Malina dan Natasha hadir menagih kasih sekaligus menggoncang hati setianya.
Berjayakah Harraz menunaikan janji menjadi pelindung sejati? Teguhkah dia menahan gelodak jiwa yang inginkan kasih sayang seorang isteri sepenuhnya berbalas? Siapakah yang akan memenangi hati Harraz? Malina, Natasha atau Marha? Dan siapakah yang bertanggungjawab ke atas perubahan diri Marha selama ini? Siapa pula Hafeez yang cuba mendekati dan mendapat perhatian Marha?


Ask a question about this product


There are yet no reviews for this product.
Please log in to write a review.

Laman Utama Kedai-Buku Novel Umum Anaasa Publication AP Cinta Hatiku Encik Naga

Pilihan Penerbit ikut Kategori



Kategori Buku

Majalah
Al-Ustaz (0)
Haluan (1)
Sinergi (1)
Pengetahuan Am
Sejarah & Budaya (3)
Tokoh Negara (5)
Tokoh Dunia (1)
Perundangan Negara (1)
Novel Umum
Alaf 21 (35)
Ameen Books (3)
Buku Prima (32)
Creative Enterprise (5)
Fajar Pakeer (12)
Galeri Ilmu (8)
Idea Kreatif (1)
Intens Idea (1)
Jemari Seni Sdn Bhd (53)
Kaki Novel (53)
KarnaDya (3)
Karyaseni (99)
NB Kara (4)
PTS (34)
Koleksi Karya HAMKA (8)
Penulisan2u (36)
Anaasa Publication (17)
Cute Kreatif (6)
Dubook Press (10)
SR Publication (1)
Telaga Biru (8)
Lain-Lain Penerbit (17)
Novel Islami (6)
Novel Inggeris (0)
Novel Sains & Fantasi (4)
Novel Seram / Thriller (0)
Novel Sejarah Tempatan (5)
Novel Sejarah Islam (33)
Novel Ketenteraan (0)
Cerpen, Puisi, Komik, Grafik
Cerpen (3)
Puisi (0)
Komik & Grafik (11)
Remaja
Umum (10)
Panduan & Motivasi (2)
PTS (18)
KarnaDya (1)
Novel Remaja (0)
Siri Lela Zehan (1)
Kanak-Kanak
Umum (0)
Buku Aktiviti (1)
Belajar Membaca (1)
Flashcards (0)
Jawi, Arab, Quran (2)
Siri Islami (24)
Siri PTS (15)
Siri Ana Solehah (0)
Siri Pengembaraan Akif (0)
Islam
Umum (35)
Akidah & Kepercayaan (8)
Solat (13)
Puasa (7)
Haji & Umrah (13)
Quran & Hadis (10)
Biografi (7)
Dakwah (14)
Isu Semasa, Politik & Sejarah (34)
Nabi & Rasul (13)
Doa & Amalan (27)
Akhir Zaman (4)
Soal-Jawab (17)
Travelog (11)
Tarbiyah & Motivasi Diri (62)
Kewangan & Perundangan Islam (4)
Kekeluargaan
Wanita & Ibu (23)
Cinta & Perkahwinan (56)
Didik Anak (26)
Bakal Ibu (12)
Resepi & Makanan
Kompilasi Negeri & Bangsa (20)
Nasi & Lauk-Pauk (31)
Roti, Kek & Biskut (8)
Manisan & Kuih-Muih (9)
Recipes (English) (3)
Western (3)
Aneka (18)
Kanak-Kanak (0)
Dekorasi (1)
Sarapan (0)
Buahan & Jus (0)
Kompilasi Chef (3)
Pelbagai Mi (2)
Perayaan & Sambutan (6)
Kesihatan (1)
Hobi & Kemahiran
Gubahan & Hantaran (1)
Jahitan & Sulaman (0)
Fesyen (4)
Tumbuhan & Hiasan Laman (2)
Haiwan (1)
Seni Kreatif (0)
Music (0)
Sudoku (0)
Fotografi (5)
Buat Sendiri (DIY) (0)
Bisnes & Pengurusan
Usahawan (7)
Mula Bisnes (2)
Bisnes Konventional (7)
Internet Bisnes (11)
Jualan & Pemasaran (12)
Hartanah & Saham (6)
Motivasi Usahawan (11)
Kepimpinan (3)
Operasi & Pengurusan (0)
Pembangunan Kerjaya (6)
Pelaburan & Kewangan (6)
English Books (8)
Panduan
Umum (9)
English (5)
Kesihatan & Kecantikan (5)
Urus Masa (2)
Internet (0)
Kerjaya (4)
Urus Wang (17)
Penulisan, Penerbitan & Percetakan (3)
Motivasi
Umum (30)
Inggeris (1)
Pelajar (6)
Sekolah
Tahun 1
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (0)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (0)
Bahasa Arab (0)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tahun 2
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (1)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (0)
Bahasa Arab (0)
Tahun 3
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Arab (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (0)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (1)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tahun 4
Bahasa Malaysia (0)
Bahasa Inggeris (0)
Matematik (0)
Sains (0)
Pendidikan Islam (0)
Pelajaran Jawi (2)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tahun 5
Bahasa Malaysia (2)
Bahasa Inggeris (2)
Matematik (0)
Sains (1)
Bahasa Arab (0)
Pendidikan Islam (2)
Pelajaran Jawi (0)
Lain-lain Matapelajaran (3)
Tahun 6
Bahasa Malaysia (1)
Bahasa Inggeris (3)
Matematik (0)
Sains (2)
Pendidikan Islam (1)
Pelajaran Jawi (3)
Lain-lain Matapelajaran (0)
Tadika / Pra-Sekolah (3)
UPSR (0)
Tingkatan 1 (1)
Tingkatan 2 (0)
PMR (4)
SPM (1)
Pendidikan
Pendidikan Khas (0)
Kaunseling (0)
Bahasa dan Linguistik (0)
Pedagogi (0)
Prasekolah (0)
Cerita & Motivasi Guru (0)
Pengurusan Sekolah (0)
Panduan Aktiviti (1)
Penerbit Universiti
Umum (24)
Sains (6)
Kejuruteraan (4)
Alam Sekitar (8)
Islam (2)
Bahasa & Sastera (5)
Seni & Budaya (4)
Senibina (4)
Pendidikan (1)
Kesihatan & Perubatan (5)
Pengurusan (5)
Kamus & Bahasa
Bahasa Malaysia (0)
English (1)
Dwibahasa (1)
Peribahasa (0)
Simpulan Bahasa & Lain-lain (0)
Bahasa Arab (0)
Lain-lain Kamus (1)
Matematik (0)
Bahasa Indonesia
Al-Quran (3)
Pendidikan, Falsafah, Psikologi (1)
Novel (4)
Dakwah & Harakah (6)
Motivasi (5)
Wanita & Keluarga (3)
Ibadah (3)
Kematian & Akhir Zaman (5)
Buku-buku PROMOSI! Diskaun 20-70% (32)
AP Cinta Hatiku Encik Naga
VirtueMart
Your Cart is currently empty.


Follow us on Twitter